13 Ocak 2012 Cuma

EFSANELERİ TANIYALIM

Münir, Onun Abilik yaptığı yer önce okuldu
İşinde ve Efsanelerde hep Abi gibi durdu
Sonra abilik mesleği  oldu.
Kaya, kendi işini kursada
Otelcilik tutkusu onu, Denizden ve eşinden ayırsada
Kararlıydı. İyi bir otelci oldu.
Hilmi,onu meşhur eden değildir
M. Ali Erbil ile olan isim benzerliği
Genç ve güzel hanımlarla evlilikleridir asıl benzerlikleri
Akın, Hayret edilecek şey
Bu sessiz adamdaki enerji patlaması
Ondadır dostluk ve Adamlığın alası
Vural, Allah arttırsın “Peşin satan adam” duruşu,
Dostlarına olan sevgisi hiç eksilmesin.
Kadri, kadri bilinesi bir dost
63 yıldan bu yana
İyi bir evlat olmaya çalışırken
İyi bir baba ve kardeş oldu.
Zaafı söylenmez fakat, aramızda kalsın
Kadri boş şişeyi de boş konuşanıda sevmez.
Faruk, Aynı zamanda asker arkadaşım
Telaşe müdürüm, sebebi o dur İskendere kardaşım
İskendersiz Helaya gitmez benim arkadaşım.
Erdem, sevgili kardeşim, koğuş arkadaşım
On kuruşluk pokerde çıktı
5 yıldır taşıdığın adın
Sömüüğdün beni Erdeeem! Diye feryadı bastı
Artunç arkadaşın.
Şetvan, soyadı gibi okulumuzun Bayraktarıydı
Asi entelektüel ismi onun hakkıydı
Cemal, bu satırları çiziktiren adam
Ayıp kaçar kendisi hakkında Etse kelam
Eğer bir sözü olsun istenirse
Diyecektirki “Ben kusursuzum” vesselam
Turgut, Abimin dostuydu, benimde dostum oldu
Muhabbetine katılmanızı önerebileceğim
Bu adamı dinleyin diyeceğim,  kişi  oydu
Cevo bu gün efsanelerin  misafiri
Hilminin Amerikadan, benim Tarabyadan
43 senelik arkadaşım
43 yıl hepsini söylemiş
Daha ne söyleyeyim kardaşım
Diğer misafirlerimizi hakkında fikrim oluşacak kadar tanımadım
Ama tanısaydımda bu fikrimi kendime saklardım
Çünkü insanlarda Fikrin oluşması için
Yaşanmışlıklar lazım.
04.12.11
Cemal K. Demir


 


Hiç yorum yok: